11. maaliskuuta 2017

Syntymäpäivälahjat


Kun joulusta ja ystävänpäivästä selvittiin, minulla oli syntymäpäivät. Ystävä muisti minua hulppealla ponilahjalla:
 

 
Eniten yllättivät G4 My Little Pony kirjat The Elements of Harmony, The Journal of the Two Sisters ja Princess Luna and The Festival of the Winter Moon. Noita kahta ensimmäistä olen katsellut nettikirjakaupasta, mutten ole raaskinut tilata. Myös Luna-seikkailua on hauska päästä lukemaan.     
 
Kirjoista en nyt tähän ottanut tarkempia kuvia. Muista lahjoista kyllä:

 Tämähän siis on pieni G4 ponikuvin kuvioitu lokerikko tai korurasia. Kuva vielä pohjasta:  
 
Lokerikkoon voi säilöä kaikenlaista pikkutavaraa. Esimerkiksi ponirintanappeja. G4 pinssit jaettiin niin, että ystävä valitsi osan itselleen ja nämä minulle: 

 Tämä on G4 Rainbow Shimmer -sarjan Princess Luna:  

Minulla ei ennestään olekaan yhtään tällaista ponia, jonka kropan sisällä on vettä, yksi vesisiipinen Rainbow Dash kyllä. Vedessä on kimmaltelevia erivärisiä konfetteja, Lunalla tähtiä:
 
Sitten vanhempaa sukupolvea. G1 ponitarjotin, jossa söpöilevät Surprise ja Baby Surprise:
 
Minulla ei ole ollut juuri mitään G1 ponien vaatteita, enkä niitä niin erityisesti ole kaivannutkaan, mutta Confetti-ponin hääpuku eli Wedding Bells -asu on hyvin herttainen:


Saattaa olla, että hääpuvusta ystävälle vähän vinkkasin, että tykkäisin, kun tiesin hänellä olevasta tuplakappaleesta. Ei siis tullut täytenä yllätyksenä, että toiveeni toteutui. Sen sijaan yllätyin, kun paketista tuli pitkäkarvainen G1 Brush 'n Grow Bouquet:

 Tämänkin yksilön olen joskus aiemmin nähnyt ystävän laumassa ja kehuin silloin kauniiksi, vaikka ponissa onkin pientä jälkeä. Ystävä oli päätellyt siitä, ihan oikein, että tykkäisin tästä tukkajumalasarvisesta. Joskus ponien viatkin ovat minusta sympaattisia. Tämä punainen jälki suupielessä on mielestäni ihan kuin söpö huulipunatahra:  

Kiitos jälleen ihanista lahjoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti