1. marraskuuta 2018

Halloweenia

Kuten aiempinakin vuosina, olen jälleen ollut epätietoinen, milloin se sellainen halloween oikein on. Olen nyt päättänyt, että halloween on lokakuun viimeisenä päivänä, piste. Halloweenin kaupallisuus ja toisaalta muu sisällöttömyys ovat syitä, miksen juhlasta oikein tykkää. Ehkä tulevaisuudessa suhtaudun juhlaan myönteisemmin, kun edes ajankohta on itselleni selkeä. 

Voin nyt siis todeta, että tässä olisi eilisen halloweenin kunniaksi pari kuvaa, joissa haamuilee kummitus-zelfs Peak-A-Boo. Hauskaa eilistä kaikille!   





Kuvat ovat peräisin jo viime vuoden syksyltä, mutten silloin ennättänyt muokata ja ladata niitä tänne. Minulla oli tuolloin säilössä Monster High linna, joululahjaksi tuttavalapselle, ja hyödynsin linnaa kuvaustaustana. (Täytyyhän lelut testata, ennen kuin niitä antaa lasten käyttöön...)

1 kommentti:

  1. Hienoja kuvia ja upea blogi sinulla! Olet vaikuttavan aktiivinen, tässä mulla riittää läpikahlattavaa jos aion kaikki postaukset lukea takautuvasti. Itsekin olen jonkin sortin lelukerääjä ja bloggaaja mutta kokoelma on melko satunnainen, eniten tosissani kerään tällä hetkellä reborn-nukkeja (niitä blogi lähinnä käsittelee) ja koska niihin saa uppoamaan rahaa, on muu vähän jäänyt... Mutta on aina ihanaa nähdä ja kuulla ihmisistä rakkaiden harrastuksiensa parissa, jään varmasti lukemaan!
    p.s. munkin listalta löytyy Shopkins...

    VastaaPoista