21. heinäkuuta 2017

Kokoelmakuvissa My Little Pony G2

Kokoelmakuvien ottaminen etenee sen verran, että olen kuvannut osan G2-poneistani. Keskeneräisen kokoelmasivun näkee tästä linkistä. Olen nyt kuvannut kolme ensimmäistä julkaisuvuotta (1997 - 1999).
 
Kuvattavaksi ovat ehtineet mm. vuoden 1999 prinsessaponit: 
 

Kuvaan ponit ryhmiteltyinä julkaisuvuoden ja sarjan mukaan, siten kuin My Little Wiki on ne listannut. Ryhmäkuvien lisäksi minulla on myös yksittäiskuvat kustakin ponista/setistä, en vain ole vielä ehtinyt ladata niitä tänne blogiin. 

G2-ponit ovat minusta erityisen kivoja silloin, kun niillä on  tallessa omat tarvikkeensa. Tämän sukupolven poneilla niitä tarvikkeita nimittäin on vaikka minkälaisia... Sain sekä itse ostin lapsena melko paljon G2 poneja ja pidin onneksi huolta myös tarvikkeista. Uskoin pitkään, että G2-keräilyni on keräilty, koska olen harvoin kiinnostunut kirpputoreilla myytävistä tarvikkeensa kadottaneista poneista.  Netistä on onneksi löytynyt joitain ihan kokonaisia settejä ja niiden myötä on taas kasvanut into löytää vielä lisää. Minulla on eniten poneja kolmannelta (1999) ja etenkin neljänneltä vuodelta (2000), muilta vuosilta vähemmän. Ponimäärältään G2 ei ole suurin sukupolveni, mutta tarvikkeiden ja tunnearvon takia se on ponilaumani sukupolvi, josta olen eniten ylpeä.  

(Princess Silver Swirlillä muuten ON väärä kampa aiemmin ottamissani kuvissa. Löysin onneksi omista ponitavaroistani oikean kamman, se on päätynyt minulle jonkin aiemman sekalaisen ponilotin mukana. Selkeästi hyödyllistä käydä joskus läpi tavaroitaan...)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti